برای ثبت شرکت و برند به چه نکاتی توجه کنیم؟


 شرکت چیست؟

 قبل از ذکر نکات مربوط به ثبت شرکت به تعرف واژه شرکت می پردازیم. شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود. بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند.

هر شخصی با توجه به نوع کاری که می خواهد در شرکت خودش انجام دهد و اهدافی که برای تأسیس شرکت دارد (کوتاه مدت و بلند مدت) می بایست حتما به اصول و قوانین مربوطه اشراف داشته باشد.

انتخاب کردن این نوع شرکت ها فقط بستگی به نوع کار افراد، اهداف، نوع آینده نگری و تعداد نفرات شرکت دارد. از انواع دیگر شرکت می توان از شرکت تعاونی، سهامی عام، سهامی خاص، شرکت تضامنی، شرکت مختلط، شرکت سرمایه، موسسات و غیره نام برد.

برای ثبت شرکت  در تهران و ایران ابتدا باید هدف و موضوع فعالیت خود را مشخص کنید تا ببینید چه شرکتی مناسب کسب و کار شما می باشد.

برای انتخاب نام شرکت به چه نکاتی باید توجه شود

هر شرکتی برای ثبت نیاز به نام دارد ، نام شرکت باید شرایط زیر را داشته باشد:
  1. دارای ریشه فارسی باشد یعنی در فرهنگ لغات دهخدا یا معین موجود باشد.
  2. تکراری نباشد و قبلا به ثبت نرسیده باشد. به صورت حروف باشد. سه سیلابی باشد .
  3. از اسامی خاص نباشد .
  4. از اسامی شعرا و دانشمندان و کاشفان معاصر نباشد .
  5. مخالف شئونات اسلامی و نظم عمومی و اخلاق حسنه نباشد.
  6. باعث فریب افکار عمومی نشود .

اما به طور کلی مشخص کردن نوع فعالیت شرکت، انتخاب شرکا، تعیین بودجه، مشخص کردن نام شرکت، معرفی اعضای هیئت مدیره و تعیین وظایف آنها و همچنین تکمیل مدارک ثبت شرکت به جهت انجام کارهای اداری ثبت شرکت الزامی است. از جمله مدارکی که باید آن را در اختیار مشاوران موسسات ثبت شرکت برای طی شدن روال اداری کار قرار دهید، به قرار زیر است:

  • تحویل تقاضانامه شرکت (امضا شده)
  • تحویل شرکت‌نامه و اساسنامه شرکت (امضا شده)
  • تحویل اصل مجوز شرکت
  • تحویل صورتجلسه هیئت مدیره (دونسخه)

مزایای ثبت شرکت مراحل انجام خدمات ثبت شرکت در تراز برتر :

مشاوره اولیه

ارزش هر کسب و کاری به کیفیت خدمات آن است. برای انجام هر کاری بهتر است که با افراد متخصص مشورت کنیم. در خصوص ثبت شرکت اولویت با مشاوره حقوقی و تخصصی با کارشناسان تراز برتر است که به صورت تلفنی با شما ارتباط برقرار می کنند. و نوع تجارت و نحوه عملکرد و اهدافتان را بررسی می کنند. شایسته ترین راه و گزینه را به شما پشنهاد می دهند، هر گونه سوال و ابهامی را با حوصله برایتان پاسخ خواهند داد.

عقد قرارداد

قدم دوم بعد از مشاوره و اخذ تصمیم آن است که قراردادی را با شرکت تراز برتر تنظیم و امضانمایید. مرحله بعدکارشناسان تراز برتر طبق اهداف و تصمیمات شما در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه امور ثبتی شرکت شما را انجام دهند.

انجام خدمات

بعد از انعقاد قرارداد، تیم اداری تراز برتر قرارداد را بررسی می نماید. باتوجه به مدارک و با هماهنگی شما تغییراتی را روی آن انجام می دهند. سپس روند کاری شما به سرعت آغاز شود و مدارک مورد نظر به دست شما برسد. همچنین شما مشاوره و پشتیبانی رایگان را از این مؤسسه به صورت دائم دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی:

به طور کلی انجام کارهای اداری ثبت شرکت وقت‌گیر است. اگر تخصصی در این زمینه وجود نداشته باشد، ممکن است ماه‌ها سپری شود تا شاید به مقصود خود برسیم. از این رو وجود موسسات مختلف مانند تراز برتر می‌تواند در این امر کمک شایانی به مدیران شرکت‌ها کند. مسلماً اگر شما هم قصد دارید شرکتی را به ثبت برسانید و یا دیگر کارهای اداری آن را انجام دهید، توصیه می‌کنیم که حتماً از یک تیم معتبر استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از تیم باتجربه‌ی تراز برتر است. می‌توانید برای مشاوره ثبت شرکت با مشاوران این تیم تماس بگیرید. 
در کمترین زمان ممکن و به صورت کامل، مراحل انجام کار را برای‌تان روشن کنند. برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی تراز برتر کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره 09126799029 تماس بگیرید تا با کارشناسان تراز برتر بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

مشاوره مالی و مالیاتی تراز برتر

حقوق و مالکیت فکریخدمات مشاوره

ثبت برندثبت شرکتثبت شرکت و برندشرکت چیست؟مراحل ثبت شرکتنکات ثبت شرکت و برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *